راهنمای جامع و کامل خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX625ade
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک CX625ade با بهره گیری از تکنولوژی لیزری برای چاپ اسناد و مدارک در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به این پرینتر لکسمارک CX625ade داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان باهم بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط

حداکثر توان ماهیانه پرینتر چهار کاره لکسمارک CX625ade برابر با 100 هزار پرینت است و از این جهت می توان از آن در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط استفاده کرد. البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر این پرینتر لیزری، از آن برای 1500 تا 10000 پرینت در طول ماه استفاده شود.

  • کیفیت و سرعت بسیار مناسب در پرینت و کپی

سرعت پرینتر رنگی لکسمارک CX625ade در هنگام انجام پرینت و کپی برابر با 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 سمت (side) در دقیقه در حالت دو رو می باشد که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پرینتر اداری در هنگام راه اندازی نیز از سرعت قابل قبولی برخوردار بوده و اولین پرینت رنگی یا سیاه و سفید را در کمتر از 8 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

در کنار سرعت، باید به کیفیت چاپ عالی پرینتر Lexmark CX625ade نیز اشاره کنیم. این پرینتر چند کاره اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند. پس اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری لکسمارک CX625ade انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

  • مجهز به اسکنر تخت متصل به ADF

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX625ade در زمینه تهیه اسکن از اسناد نیز کارایی بالایی دارد و در آن از یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده است. این اسکنر توانایی تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi را دارد و می توان از آن برای ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف مانند XPS، TIFF، PDF، BMP و JPG بهره برد. ضمن اینکه اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره لکسمارک CX625ade از قابلیت ارسال فایل های اسکن شده به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه نیز برخوردار است.

  • کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز می توانید بر روی چاپگر اداری لکسمارک CX625ade حساب باز کنید! این پرینتر به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و از قابلیت ارسال فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. لازم به ذکر است که سرعت ارسال فکس این دستگاه پرینتر لیزری برابر با 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد که باعث می شود تا کارهای شما سریع تر به پیش رود.

نکته اخر این است که سعی کنید پرینترهای لکسمارک را از مراکز معتبر فروش تهیه کنید. سایت های ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش ماشین های اداری می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی